Designing Woman

W paseczki

Posted on: 22 sierpnia 2009

Tak mnie coś podkusiło na notkę, gdy podczas poszukiwań butów dla mamy odwiedziłyśmy jeleniogórski salon Miledue i okazało się, że zwijają działalność. Wszystkie buciki maksymalnie przecenione, a wśród nich zauważyłam model, na który zachorowałam i który nabyłam jakiś czas temu.

Oto sandałki na koturnie marki Simon Bey, model GL-9DX19, w pomarańczowe, żółte i brązowe paseczki. Pamiętam jeszcze, że w tym typie były też w tonacji fioletowej, a także nieco się różniące niebieskie i zielone – miały długą „sznurówkę” do obwiązywania wokół kostki, łydki… Właśnie brak sznurka i słoneczne kolory zdecydowały o wyborze tej konkretnej wersji 🙂 Butki jak na razie – wstyd przyznać – tylko raz miałam okazję mieć na nogach: na spektaklu „List” w Dworze Czarne ostatniego dnia czerwca.

Butki

1 Response to "W paseczki"

Ciekawe! Pokaż je w jakiejś stylizacji 😉 Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Ważne informacje

Po primo - żadna z przedstawionych tu rzeczy nie jest na sprzedaż ;) Wszelkie komentarze z pytaniami typu "ile chcesz za..." będą usuwane.

Po secundo - wszystkie fotki są moje (chyba, że napisałam inaczej). Nie kopiować bez pozwolenia, bo zagryzę i flaki wypruję, a potem przerobię na gęsie wątróbki.

Strony